Loading...

Умови

ПРЕДМЕТ КОНКУРСУ ТА ОБЛАДНАННЯ

Кандидати мають представити концептуальний дизайн вуличного туалету загального користування, форма якого повинна гармонічно адаптуватися до будь-якого міського середовища, таких як: парки, зони відпочинку, центральна частина міста, вулиці, та інші. Організатори очікують, що концептуальний проект об’єкту повинен мати рішення, що дозволяє його використання людям з обмеженими можливостями, а також бути розрахований на жіночі та чоловічі вбиральні. Об’єкт буде оснащений системами: водопостачання, каналізації, вентиляції та електропостачання. Для обладнання туалету обовязково має бути використана продукція тільки GEBERIT та KOLO. Каталоги продукції ви можете переглянути за посиланням:

 

ЛОКАЦІЯ

Парк Перемоги, м. Миколаїв

На сьогодні місто Миколаїв має надзвичайний потенціал, а головне інституційну та політичну спроможність реалізації проектів, що спрямовані на створення урбаністичного комфорту в місті. КП Агенція ровитку Миколаєва спільно з Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради підтримують ініціативу GEBERIT та CANactions щодо розробки дизайну вуличного туалету загального користування, що повинен гармонійно адаптуватися до міського середовища, а саме у парку Перемоги у Миколаєві. Зараз на цьому місці існує будівля аналогічного призначення, проте вона не відповідає ані санітарним вимогам та має суперечливу естетичну складову.

Розміри існуючої будівлі: 7,53 м х 6,92 м, висота: 3,8 м.

Подивитись в картах Google


СХЕМА

 Схема

 

 

СКЛАД ПРОЕКТУ

  1. Опис концепції (об’ємом до 500 слів)
  2. План території (масштаб 1:500 / 1:200 / 1:100)
  3. План (масштаб 1:50 / 1:20)
  4. Фасади (4 креслення, в масштабі плану)
  5. Розрізи (мінімум 1 креслення, в масштабі плану)
  6. Аксонометрія (мінімум 1 зображення)
  7. Візуалізації в середовищі (мінімум 2 зображення)
  8. Візуалізації інтер’єру (мінімум 1 зображення)
  9. Будь-які інші креслення чи діаграми, що допоможуть пояснити Вашу концепцію
  10. Матеріали та кольоро-фактурне рішення
  11. Перелік використаного обладнання
  12. Орієнтовний бюджет

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПРОЕКТУ

  • проект має бути закомпонований на листах А3 (орієнтація — альбомна) у кількості не більше (!) 5 (п’яти) сторінок та зверстаний в альбом у форматі .pdf з роздільною здатністю 150 dpi (див. рекомендації);
  • у правому верхньому кутку кожного листа проекту необхідно вказати Персональний номер — XXXXXX: будь-яка комбінація з 6 символів (латинські літери та цифри). Цей же номер вказується в анкеті-заявці;
  • на листах проекту заборонено розміщення ПІБ, назви ВУЗу, логотипу, фото та будь-що, що може розкрити анонімність проекту;
  • опис проекту має бути поданий українською мовою із дублюванням англійською;
  • розміщення креслень, малюнків та описів довільне;
  • на кожен проект заповнюється окрема заявка;
  • проекту присвоюється ім’я ХХХХХХ_project.pdf, де XXXXXX — Персональний номер.
В разі проходження до 2 етапу Конкурсу учасникові будуть надіслані вимоги до компонування конкурсних планшетів та публічних пре зентацій.
Рекомендації до оформлення проектів:
При верстці альбому файлів проекту в електронний формат .pdf зверніть увагу на роздільну здатність. Користуючись віртуальним принтером .pdf налаштовуйте роздільну здатність в додаткових налаштуваннях самого принтера.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПРОЕКТІВ

  • використання продукції GEBERIT та KOLO.
  • архітектурна якість
  • функціональність
  • сучасний дизайн
  • використання інноваційних матеріалів та розробок в проекті
  • наявність чоловічого та жіночого туалетів
  • наявність туалетів для людей з обмеженими можливостями
  • наявність унітазів та раковин в кожній зони
  • наявність зони для очікування
  • наявність технічного приміщення для зберігання побутової хімії та інвентаря для прибирання
  • наявність простору для матері та дитини/пеленальний стіл та інше обладнання
  • наявність місця для обладнання для паперових рушників та їх
  • утилізації або сушарки для рук
  • забезпечення безбар’єрного доступу
  • вирішення благоустрою прилеглої території об’єкту

 

ІНШІ УМОВИ

  1. Організатор не компенсує Учасникам, фіналістам та переможцям Конкурсу будь-які витрати, пов’язані з участю в цьому Конкурсі.
  2. У разі отримання повідомлення про зайняття одного з призових місць і неможливості відвідання Підсумкового заходу Конкурсу необхідно узгодити з Оргкомітетом дату і порядок отримання призів.
  3. Зголошуючись на участь у Конкурсі, Учасник дає свою згоду на використання всіх матеріалів, що подані на участь у конкурсі, Організатором конкурсу для виготовлення будь-якої рекламної продукції та її використання, у тому числі для радіо, телебачення та інших засобів масової інформації, без сплати за це будь-якої винагороди, без обмеження терміну та території розповсюдження інформації.
  4. Зголошуючись на участь конкурсі, Учасник дає свою згоду на збереження і обробку своїх персональних даних.
  5. Зголошуючись на участь у конкурсі, Учасники, визнані фіналістами, дають свою згоду на використання їх дизайн проектів Організатором Конкурсу та / або його партнерами в друкованому та електронному форматах для розміщенні на сайтах Організатор а та партнерів конкурсу способом і в обсязі, який Організатор визначить самостійно.